søndag 31. oktober 2010

Digital oppgave

Da vi ble gitt oppgaven om å tolke en tekst ved å bruke digitale verktøy som bilder og sang ved hjelp av photostory, tenkte jeg først, at dette kom til å bli en vanskelig oppgave. Men så ble det nevnt at det skulle være et evig tema, og da slo det meg med en gang. Kjærlighet! Det er vel noe som omhandler enhver ungdom spesielt, og egentlig oss alle livet ut. Jeg har veldig dilla på en sang som heter JLS-One shot, som selvfølgelig er en kjærlighetssang og da valgte jeg å bruke den som tekst til å formidle ved hjelp av photostory.

Jeg tror dette kommer til å bli en morsom oppgave å jobbe med, spesielt da vi har valgt tema som interesser oss. For å gjøre det mer relatert til alle, tror jeg at presentasjonen blir nokså generell, og ikke bare om den sangen. Jentene er nok mest målgruppen da jeg ikke tror guttene er spesielt interessert i slike "klissete" sanger. For å få folk til å skjønne hvor vakker denne sangen faktisk er, tror jeg at jeg kommer til å bruke en del bilder og noen utdrag fra sangen. Det blir nok en del forklaringer rundt teksten, og jeg skal prøve å sette meg inn i sangen og lage et best mulig resultat.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar